25è aniversari institut Marina

Feliç aniversari!!! 25 anys són molts anys!!! Molta gent, moltes vivències, moltes emocions.... Si ens les voleu contar, feu-lo des d'aquí. Ens agradaria que compartíssiu les vostres històries.

dimecres, 12 de maig del 2010

Festa d'aniversari: dia 15 de maig, a les 20.00 h.

Estimats...

Alumnes, els qui esteu ara i els qui heu estat algun cop a les meves aules; els qui heu pintat les portes dels lavabos; els qui heu ficat escuradents a la porta d’entrada; els qui enganxeu el xiclet a les taules; els qui us heu amagat als meus racons per no anar a classe; els qui heu tornat per veure’m quan ja havíeu marxat i m’heu explicat que em trobeu a faltar...

Pares i mares, que heu estat sempre al costat dels vostres fills, que recolzeu la feina feta a l’escola, que aporteu les vostres impressions per millorar, que us impliqueu en la tasca de l’educació dels vostres fills i filles...

Professors i professores, que treballeu amb empenta, il·lusió i entusiasme amb l’alumnat de la Llagosta i dels voltants; els qui heu patit el fred al claustre durant l’hivern, i la calor a les aules durant l’estiu; els qui heu tingut el millor i el pitjor de cada casa...

Personal d’administració i serveis, a tots els qui heu estat la maquinària necessària perquè tot anés funcionant òptimament: tramitant els papers, fent arreglar els desperfectes, fent les fotocòpies i treballs de reprografia, atenent tothom que ho ha necessitat...

Personal de neteja, manteniment i cantina, que sempre heu treballat perquè la meva salut sigui la millor possible i el meu aspecte immillorable...

Tothom que, d’alguna manera o altra, ha estat vinculat a mi durant aquest temps: Ajuntament, biblioteca, escoles de primària...

Els qui em recordeu amb tendresa i els qui no tant...

Us vull convidar a la meva festa d’aniversari el proper dissabte, dia 15 de maig, a les 20.00 h. Podeu venir amb les vostre famílies, els vostres fills i filles, els vostres pares i mares, avis i àvies, cosins i cosines...

Serà una festa oberta a tothom!! Espero que no hi falti ningú. Passaré llista!!

Gràcies per aquests vint-i-cinc anys plens de vida!!!

Institut Marina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada